Business Communications

Εφαρμογές

Auto-Attendant
Voicemail
Call Recording
Fax to Email
iPECS Analytics
Auto-Attendant Interface

Η εικονική ρεσεψιονίστ που σας κρατά συνδεδεμένους

Διαχειριστείτε τις εισερχόμενες κλήσεις καλύτερα από ποτέ, 24 ώρες την ημέρα. Δρομολογήστε εύκολα τις κλήσεις σας εκεί που πρέπει και εξυπηρετήστε γρήγορα τους πελάτες σας στο σωστό άτομο ή τμήμα.

Οφέλη

Επαγγελματική εξυπηρέτηση

Προσφέρετε επαγγελματική εξυπηρέτηση 24/7 με προσαρμοσμένα μηνύματα και αυτοματοποιημένη δρομολόγηση κλήσεων.

Προσαρμοσμένα μηνύματα

Δημιουργήστε εξατομικευμένα μηνύματα χαιρετισμού και ενημέρωσης για διαφορετικές ώρες και περιστάσεις.

Έξυπνη δρομολόγηση

Βελτιώστε την αποδοτικότητα

Προσαρμόστε τις αναφορές που χρειάζεστε για να μετρήσετε και να βελτιώσετε την αποδοτικότητα των πόρων. Δείτε πότε είστε πιο απασχολημένοι και κατανείμετε πόρους ανάλογα με τις ανάγκες. Χρησιμοποιήστε την παρακολούθηση κλήσεων για να δείτε πού τερματίστηκαν οι αποτυχημένες κλήσεις, να εντοπίσετε προβλήματα και να δημιουργήσετε λύσεις.

Προσφέρετε κορυφαία εμπειρία πελάτη

Το iPECS Analytics μπορεί να συμπεριληφθεί ως μέρος μιας λύσης τηλεφωνικού κέντρου iPECS Cloud μαζί με IVR, καταγραφή κλήσεων, δρομολόγηση ACD και ενσωμάτωση CRM. Μάθετε για τις ανάγκες των πελατών και τον τρόπο που η ομάδα σας τους υποστηρίζει με το iPECS Analytics.

Βασικά Χαρακτηριστικά

  • Προβολή κατάστασης επέκτασης (terminal) και trunk
  • Ανάλυση απόκρισης κλήσεων - Βαθμός Εξυπηρέτησης
  • Συνοπτική αναφορά - στατιστικά 5 λεπτών/ώρας/ημέρας/εβδομάδας/μήνα
  • Παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο για ομάδες ACD και Hunt
  • Σύνοψη σε πραγματικό χρόνο για κλήσεις agent και ομάδας
  • Άμεση ειδοποίηση - ρυθμίσεις ορίου χαμένων κλήσεων
  • Προσαρμόσιμο dashboard
  • Εύκολη διαχείριση - προγραμματισμένα, email, λήψη, αγαπημένα