Οφέλη
Επαγγελματική εξυπηρέτηση
Προσφέρετε επαγγελματική εξυπηρέτηση 24/7 με προσαρμοσμένα μηνύματα και αυτοματοποιημένη δρομολόγηση κλήσεων.
Προσαρμοσμένα μηνύματα
Δημιουργήστε εξατομικευμένα μηνύματα χαιρετισμού και ενημέρωσης για διαφορετικές ώρες και περιστάσεις.
Έξυπνη δρομολόγηση
Βελτιώστε την αποδοτικότητα
Προσαρμόστε τις αναφορές που χρειάζεστε για να μετρήσετε και να βελτιώσετε την αποδοτικότητα των πόρων. Δείτε πότε είστε πιο απασχολημένοι και κατανείμετε πόρους ανάλογα με τις ανάγκες. Χρησιμοποιήστε την παρακολούθηση κλήσεων για να δείτε πού τερματίστηκαν οι αποτυχημένες κλήσεις, να εντοπίσετε προβλήματα και να δημιουργήσετε λύσεις.
Προσφέρετε κορυφαία εμπειρία πελάτη
Το iPECS Analytics μπορεί να συμπεριληφθεί ως μέρος μιας λύσης τηλεφωνικού κέντρου iPECS Cloud μαζί με IVR, καταγραφή κλήσεων, δρομολόγηση ACD και ενσωμάτωση CRM. Μάθετε για τις ανάγκες των πελατών και τον τρόπο που η ομάδα σας τους υποστηρίζει με το iPECS Analytics.